Olen asunut Tampereella melkein 5 voutias. Valitettavasti, en puhun sujuvasti suomea vielä. Mutta ymmärrän paljon enemmän kuin ennen. Minä tarvitsen harjoitusta puhumaan ja kirjoittamaan.

Viime vuonna minä valmistuin yliopistosta sähkoinsinööriksi (langaton viestintä ja RF järjestelmät). Nyt olen työskennellä isossa firmaassa Tampereella. Olen onnellinen töissa, koska teen mitä pidän.

Elämä Suomessa on hyvää ja rauhallinen. Ihmisiä täällä ovat ystavällisia, kohteliaita ja rehellisiä. Kuitenkin, minä kaipaan minun perhe Ecuadorissa ja muita asioita Ecuadorista, esimerkiksi ystävät, ruoka, ja sää.

Minä yritän käydä Ecuadorissa kerran vuonna, erityisesti talvella koska en pidä pimeydestä Suomessa. Valitettavasti, tänä vuonna en voi tulla Ecuadoriin. Mutta olen onnellinen koska minun siskoni tulee ensi kuussa Suomeen. Hän jäädä 2 kuussa. Kirjoitan sen jälkeen lisää.